Wednesday, January 6, 2010

Yummy???

Bismillahirrahmaanirrahiim...

Minggu lepas aku sakit perut.. minggu ni sakit lagi.. sakit perut, sakit telinga + demam.. tadi aku pegi klinik jumpe doc.. buat ear check up.. doc cakap ade fungus dalam telinga aku..

Description yang diberi oleh Dr. Faizah yang menjalankan pemeriksaan pada telinga aku adalah :
  1. Otitis media with perforation
  2. Otomycosis
Kalo rajin sangat nak tahu apekah perkara-perkara di atas, sila tanya hencek Google okeh?

Okeh, aku baru pas telan ubat-ubat berikut yang hampir membuatkan aku tercekik + termuntah.. gile ape kan.. tekak aku kan 'alergik' ubat.. mesti sangkut punye kat tekak ni..


2 biji skali telan


Jugak 2 biji skali telan
 

1 biji skali telan
 

Eardrop

Erm.. sakit lar telinga aku neh.. isk.. skang pendengaran aku kat telinga kanan adalah plus minus 0 dB kot.. tak dengar langsung.. sebelah kiri je yang boleh pakai.. so kawan-kawan, sok kalo korang nak cakap ngan aku kat dalam lecture, sila datang ke sebelah aku cakap satu persatu okeh? Coz aku tak dengar okeh?

Then part mandi-manda dengan makan-makan aku kurang berminat lak skang ni.. gile sejuk macam mandi salji je bila siram air.. tak tahan beb! err tapi aku akan pastikan aku mandi or at least sapu one drop perfume manyak-manyak sok yek.. makan sekadar memenuhi keperluan perut yang gastrik.. kang merebak lagi mau admit ke wad aku nih.. doakan aku lagi ye..

Makacih pada yang sudi membaca entry aku kali ni~sadis betul rasa hari ni..


2 comments:

  1. huh. nk kena makan ubat lah bagai ni yg cerewet. bersunat pun tak cerewet macam gini. ubat kedua tuh aku penah makan. sakit apa aku taktau pulok.

    ReplyDelete
  2. Kuwe:
    xtau sakit apa?
    da tu mcm mn leh dpt ubat tu?
    time sunat ke?
    heheh~

    ReplyDelete