Tuesday, January 12, 2010

Happy Belated Birthday! Sorry, Aku Lupe

Bismillahirrahmaanirrahiim...

Semalam, tanggal 11 January 2010 bertambahla lagi setahun umur seorang sahabatku MOHD EZROL HIZAM BIN ROSNATA atau mesra dengan panggilan E..

Aku baru teringat nak wat entry special untuk E.. nanti tak adil plak coz ari tuh aku da wat entry untuk MOHD ZAKI BIN RAZALI.. tapi Zaki punya entry tak cukup special lagi.. sorry la.. haha..

Aku kenal E masa first year kat uni.. dak course aku bawak die pegi Padang Besar time kitorang pi same-same naik bas MARA LINER kat Kangar.. hoho.. Kenangan..


Balik dari Padang Besar sume tido atas bas.. ni rupe E time tido.. hehe~

Then the next time aku jumpe die mase jadi usher dinner Alumni.. time ni pun kitorang tak kamceng lagi.. dan time ni la aku first time kenal Zaki.. E dengan Zaki macam isi dengan kuku orang dulu-dulu cakap.. tak boleh dipisahkan.. haha~



Aku dengan E kat atas bas lepas menamatkan tugas sebagai usher


Aku dengan Zaki juga di dalam bas yang sama pada hari yang sama

Hahaha.. kelakar plak tengok pics di atas.. ni time kitorang muda-mudi lagi okeh.. muka innocent lagi masing-masing.. nak cakap pun malu-malu lagi.. ngek~

Then kitorang dipertemukan lagi dalam meeting perlantikan jawatan sebagai MPP Kelab PPK Mekatronik.. dan selepas itu, persahabatan kami memang macam isi dengan kuku.. makan skali.. wat keje sama-sama.. mandi sama-sama pon penah.. tak caye? tengokla slide kat bawah nanti.. hahaha~

Antara kenangan kami bersama :



Pape pon aku sayang korang berdua okeh? Friends Forever~

No comments:

Post a Comment